Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 jeg og sambo har hatt problemer nesten helt siden første ungen ble født,opp og ned med bad og gode perioder. har en grei periode i forholdet nå,tror han... han iritterer meg sånn!han er så umoden i forhold til meg at jeg blir kvalm,alle venninene mine ser det og. han syter når jeg spør om han kan ta han lille et par timer for at jeg skal få litt tid alene."ååå jeg får aldrig fred!".."å så fint nå må jeg ta meg av henne"..snakk om umoden... hva med meg?har ikke hatt 1 time alene på 2 uker.noen ganger tar han ungen så jeg får fri et par timer men da ringer han meg etter 2 timer og sier jeg må komme snart.ungen griner! og får bare høre klaging når jeg kommer hjem..spør jeg om han senere på kvelden kan skifte bleie eller no.sier han.."ååå nå har jeg hatt han flere timer!nå vil jeg ha fred!"herregud..lever med en unge til... han sier han er deprimert .greit det.han har begynnt på antideppresiva..men merker ikke forskjell på modenheten han,han er bare mindre hissig nå.før klikka han helt over det minste ting.slo meg aldrig.men skremte meg jo med sine plutselige utbrudd. det andre er at vi har sex 1-2 ganger i mnd..jeg liker sex,vil gjerne ha det 2 ganger i uka! men tenner ikke så mye på han lenger,og fataserer om en annen. dette får jeg dårlig samvittighet for.' en annen ting som plager meg er at han aldrig gir meg oppmerksomhet av noe slag..bare kyss og "jeg elsker deg" kjedlig!sitter bare klistra på pcen fra morgen til kveld.etter jobben da. gått 1 tur med han lille siden han ble født!er nå 11 mnd.. burde jeg bli ??
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 han hadde jeg ikke klart å leve med... hva skjer når den lille blir eldre..blir han like irritabel på han også? nei fysj, han hadde jeg gått fra! spesielt når du fantaserer om en annen...nesten tydelig at du ikek vil ha din samboer lenger...gjør noe med det... han behandler deg som dritt, så jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet for det...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 alså er jo glad i han..og noen ganger tenker jeg jeg vil være med han. men at jeg fataserer og tenker på en annen så ofte skremmer meg. når jeg tar det opp med sambo at jeg er misfornøyd når han er så lite voksen.lover han at han kjerper seg.og hjelper til mer. det gjør han også..en kort stud før jeg må mase igen.. ååååååååååååå blir så frustrert. what too do?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå