Gå til innhold

Meningsfulle dager.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg står i all hovedsak opp halv åtte om morgenen. Men de siste 2-3 ukene har jeg sovnet på sofan når lillegutt på 2 har lagt seg mellom 19-1930...sover da til 3-tiden på natten

Greien er at jeg også har to gutter på 15 år...trenger jo mammaen sin de også. Jeg har så dårlig samvittighet føler jeg ikke er der for de.

Har ikke overskudd....føler dagene er meningsløse... for tiden uten arbeid, noe som forsåvidt har vært greit da det har vært masse papirarbeid i forbindelse med brudd.

Hvordan får dere dagene til å inneholde meningsfulle ting? Kan ikke bare gjøre rent i huset heller.

Lillegutt er i barnehagen så dagene er ledig til å finne på noe for meg, noe som gir overskudd.

Ble litt rotete dette....

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

be venninner fam på middag, trenger ikke å være så avansert. Da får du et puff til å rydde og lage det koselig i huset..Å sosialisere seg er en lur ting tror jeg her i din situasjon. Sett opp noen mål du kan gjør for dagen Trenger ikke å være så store gjøremål, men en liten plan for dagen ? Gå i butikken, lage middag til kl. .. lage litt rutiner for seg selv er alltid lurt syntes jeg. Å planlegge litt fremover også er alltid gøy, da har man litt ting å se frem til . Lykke til:) Trene og mosjonere...

Skrevet

heisann :)

jeg går på skole på dagtid så der går jo en del av min tid, 2 dager etter skolen så trener jeg, deilig og få seg noe og gjøre innimellom :)

i helgene pleier jeg og lillegutt og gjøre forskjellige ting, innimellom så blir det jo litt leit og kjedelig osv men prøver og gjøre det beste ut av det :)

start og tren, få deg en hobby, dra på treff+++++ masse man kan gjøre :)

ha en fin dag :)

klem

Skrevet

Ja :-) Er disse tingene jeg sier til meg selv hver kveld før jeg sovner hehe

Men sant... Jeg skal begynne å trene...gå turer innimellom.

Helgene er best..da finner jeg og lillegutt på ting :-)

Tusen takk for svar søte dere :-)

Gjest marie-s
Skrevet

Jeg hadde det også slik som du for en mnd. tid siden, jeg orket ingenting, hadde mest lyst til å sove til våren, at eksamene gikk så bra som de gjorde var et under og hadde noen da sagt til meg at det hjelper å begynne å trene så hadde jeg nok ledd av de.

Men jeg bestemte meg for å prøve det, så nå har jeg betalt for ett års medlemskap på Sats (kan jo bare betale gang for gang også) og kommet i gang med å trene 2-3 ganger i uken og DET HJELPER! Joda det hjelper å gå turer også, men det har jeg ikke mulighet/tid til. Det er bare en ting å gjøre, komme seg opp av sofaen og ut, beinardt førte 2 ukene men det kommer seg.

Skrevet

Dagene tilbringer jeg på skolen eller sammen med kjæresten min.

Vi går turer, lager god lunsj, ser en film og masse kos.

Ettermiddagene har jeg sammen med barna, og da er det alltid felles middag før evt aktiviteter. Vi har noe hver dag bortsett fra onsdagene.

Vel tilbake har vi samlet kveldsmat, og litt kos før det er natta.

Da støvsuger jeg, rydder bort dagens leker, sørger for at kjøkken og bad er ryddet før jeg setter meg i sofaen og dibber/ser tv :D

Og sånn går no dagane......=)

Hva med å ta ett nettstudie? Det kan du jo få dekket. Da kan du studere på dagtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...