Gå til innhold

barnefar er usikker på om han er faren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er bare tull! jeg er 110%sikker!! har ikke vært med noen andre enn han.

vi er ikke sammen lenger, men det jeg lurer på er at han vil ha en farskapstest, har han da rett til og se barnet før man får svar på den testen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Eg e i akkurat samme situvasjon som d du e:)

Hvis han krever farskapstest så har han ikke krav på å se barnet før testsvaret er kommet, slik som jeg har forstått d.

En farskapstest igjennom "systemet" e gratis, åg vente tia e 3-5mnda på å få resultatet.

En privat farskapstest koste 2600kr, åg da får man svaret innen fjorten dager..

Eg blir å gi min ex/barnefar sjanse for å treffe barnet før testresultatet er kommet, trur d er viktig å få knyttet bånd me barnet.

Synes at heile testen e unødvening, åg ikkje d minste litt frekt, men han d e jo hannes valg, han gjør d jo bare verre for seg sjøl, d samle seg jo opp bidrag de månedan, han å gå glipp av barnedåpen, åg han går glipp av de første leve månedan.

Eg blir i hvertfall ikkje me på å spleise på nåkka privattest, gidd ikkje å betale 1300kr på nåkka som eg allerede veit.

Åg vesst han angre seg i ettertid, da e d bare han sjøl som han kan skylde på.

Han har i hvertfall fått tilbud om å være me på fødselen (venteværeslet, åg Ultralyd.)

Skrevet

vis dere er 110 % sikre på at de er barnefaren,så for guds skyld la de få se ungene før prøvene kommer...skjønne dokker e lei for at de ikkje stoler på dere,men hev dokker over det,vis at dere e voksen,at dere e så sikre at dere lar faren se barnet sitt,så kanskje han ombestemmer seg også.så selv om han vil ta test la han få se barnet...

tenk på alle fedrene som ikke vil ha noe med barnet sitt/sine å gjøre,det tøft,både for barn og mor.hev dokker over det.så vis han vil la han se barnet...min mening bare...

Skrevet

Jeg vil jo at han skal treffe ungen før testresultatet kjem, d einaste probleme er bare at han ikke vil d.

Han har sagt at han ikkje vil ha nåkka unge, men eg vil jo at han ska stille opp selvfølgeli:)

Han har fått tilbud om å være me på både UL åg fødsel, men kan jo nesten ikke drege han med når han nekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...