Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Dere får kose dere med godserien(e) deres, så snakkes vi sikkert i morra! Jeg skal ta kvelden snart, har vært oppe med Karosnuppa siden 4:30.... Gjææææsssp! Natta
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Takk, nå er vi igang! Og sambo steker vafler.......................yummie!!!! Håper ikke jeg har sagt til noen at jeg skal slanke meg, for det er isåfall bare jug;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå