Gå til innhold

MODERATOR!


Circe

Anbefalte innlegg

Jeg får prøve her siden jeg ikke får svar på mail.

Jeg ble først beskyldt her inne for å ha bidratt til selvmord. Så gikk den samme personen ut og sa at hun tullet. Dette er noe jeg finner meget krenkene. Etter hva jeg kan se, så er denne personen her inne enda. Trodde ikke dere tillot slike ting.

2 ganger har jeg nå prøvd å få svar på mail hva dere velger å gjøre i slike tilfeller. Har samtidlig lagt ved noen linker. Mail valgte jeg fordi det ikke trengte å ligge her ute. dere har besvart begge mailene mine, men styrer veldig fint unna det virkelige spørsmålet mitt.

Vil dere at det skal være sånn? I så tilfelle så sletter jeg meg, og det gjør nok andre også.

VENNLIGST SVAR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Som du kjenner til, har vi slettet den aktuelle tråden.

 

Hva vi forøvrig gjør eller ikke gjør i forhold til en bruker, er en sak mellom redaksjonen og den aktuelle brukeren, og ikke noe vi diskuterer med andre.

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et menneske som beskylder andre for slikt, eller i det hele tatt spøker om slike ting har ingenting inne på en nettside å gjøre..Spesielt ikke denne hvor folk e i et ganske følsomt stadie av livet sitt og tar ting lett til seg. Hvis det ikke blir konsekvenser av slik oppførsel så e det jo fritt fram for alle. Man kan ike overse en sine feil og straffe andre...

 

Sjønner godt at circe blir forbanna og frustrert eg. Men for all del..dere som styrer siden. Bare ber dere tenke dere litt om. Det e ikke circe som har gjort noe galt i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For folk som har opplevd selvmord på veldig nært hold, er bare ordet helt grusomt å høre...... Det at folk tuller med slikt, viser hvor umodne de er og hvor lite respekt de har for andre mennesker...... Det er et veldig sårt tema for mange fler enn man tror, og personlig mener jeg at å oppføre seg sånn, bør få konsekvenser.......

 

Hilsen ei som uheldigvis vet åssen det er å miste noen man er glad i i selvmord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...