Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jeg må bare dele dagens med dere: Bestilte noe ullundertøy til snuppa på Sparkjøp og slang med en bestilling på århundrets-vintersalg-røverkjøp, en gråblå vinterjakke til bare kr. 59,- (og ikke nok med det osv....) Var og hentet på posten i sted og fikk fullstendig latterkrampe da jeg prøvde jakka. Det var en ekstra stor elefantstørrelse XL i skikkelig knæsj lyseblå/turkis!!! Nå skal jeg synes godt i akebakken i hvert fall... Størrelsen på jakke og innehaver er det lite å gjøre med på kort sikt, men fargen fremhever i grunnen en smule mer enn jeg hadde tenkt. Tror kanskje jeg går tilbake til å shoppe i sportsbutikken, jeg...
Reveenka Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Fniser for meg selv her oppe på roteloftet! Ta den med til Holmsbu, da vel! Godt den var så billig...c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha..................ler så jeg griner her!!!! Kjekt at den er litt god og stor og gilde farger skal man ikke kimse av;-))
♥Snulder Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jupp! Ta den med på spa! Da veit vi til enhver tid hvor du befinner deg... Syns jeg ser deg med håndkle på hue og diger turkis jakke... mens du får silketær!!
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 He he, jeg lover å ta den med hvis det fremdeles er minus 10 i slutten av april.... Håper bare de har neglelakk til silkeføttene som matcher fargen på jakka!!
Trollmora Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Hahahaha Hva med gjenbruk? Sy igjen der armene er og deretter i kanten nede. VIPS: Ny sovepose til Karosnuppa eller dukkene/bamsene hennes.
Karomamma Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2007 God idé, Trollmor!! Skjønner du har vært ute en vinternatt før (med eller uten lyseblå jakke....) Og med den store jakka, blir det en diger sovepose som rommer 10-12 bamser, tenker jeg... Hetta kan jeg jo bruke til sitteunderlag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå