Ellen+to små Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Har knapt vært på nett etter at jentene kom til i beg av september, men for noen uker siden kunne jeg omsider logge meg på igjen. Og nå er jeg så nysgjerrig på hvordan det har gått med alle sammen?!? Var jo en god del tvilling-gravide på BIM i fjor sommer. Må jo ha blitt riktig mange fine små! Sjøl fikk jeg altså to jenter, til min store overraskelse. Visste jo at det var to, høyst sannsynlig enegga, men var sikker på at det var gutter! :-) TV1 var 2340 g og 44 cm, og TV2 var 2500 g og 46 cm. Begge kom "rette" veien og helt uten komplikasjoner. Tok 5 timer og 10 min fra vi kom til sykehuset til nr to var ute; 4 minutter etter søstra si. Hadde vært morsomt å høre litt om hvordan det har gått med dere andre med to i magen; både "kjente" og ukjente. Greit å ha noen å veksle erfaringer med. (Synes det er litt lite trafikk her på tvilling-sidene)
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Hei Ellen+to små! Jeg vet hvem du er :-) Jeg er også her :-) Så kan vi se om du vet hvem jeg er.....
Ellen+to små Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Ooops..... :-) Den var verre!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå