Gå til innhold

Forvirra her jeg spa-damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halvpensjon er da vanligvis frokost og middag! Har aldri opplevde noe annet jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spør meg - jeg hakke peiling... Men skal du ha enkeltrom; ser ut som det er det det blir for alle nå? Blir vel kanskje det greieste?

Skrevet

Ja hvis alle skal det så er det jo eneste muligheten:) Men som nevnt... blir forvirra som ei høne her....

Skrevet

Det har jeg!

Vi får vel lunsj ankomstdagen og frokost avreisedagen.

Skrevet

hehe.. litt mer dreven på slike hotellgreier du! I og med at websida er nede så må jeg mase her veit du!

Skrevet

Går jo bare så fint - vi samarbeider godt her inne hele gjengen;-))

Og tenk deg alle verdensproblemene vi kommer til å løse den helgen!!!

Gjest irismor
Skrevet

Halvpensjon er bare frokost. Ikke meningen å bry meg, men så dere ikke får dere noen store overraskelser

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det stemmer irismor...

Med 22 års reiselivserfaring, er jeg rimelig sikker på at halvpensjon er frokost + et måltid, vanligvis lunsj. Fullpensjon er 3 måltider (frokost, lunsj og middag). Men det kan vi sjekke når weben er oppe!

Gjest irismor
Skrevet

Det stemmer nok som du sier, men halvpensjon er uten middag.

God tur og kos dere =))

*er bare litt misunnelig*

Skrevet

Nei for tenk! ;=) Det stemmer ikke alltid altså! For jeg har da vitterlig fått både frokost OG middag på på halvpensjon. Bland annet på et hotell på Geilo (eller var det Hemsedalen eller Gol?...kaldt var det ihvertfall der..hehe...)

Skrevet

Vanlig praksis er nok som Karomamma sier. Jeg har også den erfaringen etter å ha bodd på hotell i jobbsammenheng i årevis.......et fantastisk kjedelig liv by the way! Frokost følger stort sett alltid med i romprisen, halvpensjon inkl lunsj, og fullpensjon er med middag i tillegg. Dette er std for forretningshotell. Men det er nok ofte en annen praksis og mer spesialvarianter på typiske turisthotell, som eks fjellhoteller etc. Tror nesten ikke det finnes hotell som ikke har frokost inkl i romprisen..........selv om alt er mulig:-)

Uansett, vi skal på tur, og det blir gøy, med eller uten mat;-))

Skrevet

Det står på hjemmesiden deres at halvpensjon inkl. en overnatting med frokost og 3 retters middag eller middagsbuffet....

Skrevet

HA!!!! Der fikk jeg jammen rett for en gangs skyld!!! Men nå har jeg bestilt meg enerom med fullpensjon, så da er forvirringer over for denne gang!Nå bare gleder jeg meg!

Skrevet

Tror det var lurt Snulder, for tenk det kaoset når man skulle krangle om det var lunsj eller middag.............hehehehehe....................;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...