Gå til innhold

31. Januar på Pigen


Maha 76

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har satt opp treff for alle (og andre såklart) som hang seg på tråden fra Hokksund, Kongsberg, Drammen og omegn med sommerbaby.

Håper det funker for mange. Kan jo melde seg på her. Ser at det er sånn "veteranene" gjør det.

 

Mom76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Litt skummelt plutselig :-) Men jeg er med. Må vi bestille bord? Noen som kan forklare meg hvor Pigen er! Jeg er ikke kjent i Drammen. Hvordan skal vi kjenne hverandre igjen?

 

Klem fra Cathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også :0)

 

Har heller aldri vært på liknende treff før Cathrine - men det går nok fint - er det ikke bare å se etter damer som ser litt gravide ut??? Jeg har mage :0))) (Litt ekstra kilo og litt baby)

 

Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har bestilt bord det står på Leland.

Dessuten kjenner vi nok igjen en mage-gjeng ;-)

Veit ikke adressa til Pigen, men det ligger på Bragernes Torg.

Når du har bybrua i ryggen er det på høyre side av torget.

Der er det en rekke med kafeer/utesteder. Det første er "Zett" så er det vel "Goggen" og deretter "Pigen". Ett hakk lenger opp ligger "Jonas B. Gundersen".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har vært litt sent ute med å melde meg inn på bim i det hele tatt jeg, men er det lov til å bare slenge seg med? Har termin 15. mai og kjenner ikke mange i Drammen fra før.

Er det plass til en til?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det plass til en til?

 

Som ikke vet før samme dag om hun faktisk kan komme eller ikke? Jeg har nemlig en annen avtale den dagen, men tror ikke det varer så lenge som til 19.00.

 

Termin 17.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde avbud til treffet. Det er kommet noe i veien, men jeg håper jeg kan slenge meg med senere hvis dere finner ut at dere vil treffes igjen.

 

Håper dere får det veldig koselig :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo jenter. Kunne ikke komme ikveld alikevel jeg. Så lei meg for det. lillegutten min har blitt syk. Har veldig lyst til å komme på neste treff.

 

Håper dere har kost dere i kveld. koselig om noen skriver litt om hvordan dere har hatt det da....:-)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...