Gå til innhold

Bedre sent den aldri:-)


To.små.vakre

Anbefalte innlegg

Har ikke vært noe aktiv her, men tenkte jeg skulle få det til nå. Koselig å høre fra andre som har baby på samme alder. Jeg har ei jente født 23 august. Hun veide 3690g og var 53 cm lang når ho kom til verden. Jeg har også en sønn som er 19 måneder og han tas med keisersnitt etter 12 timer i fødsel, så jeg er veldig glad og stolt da jeg klarte å føde jenta mi på naturens måte. Begge to har vært stjernekikkere.

 

Det er full fart her hjemme nå. Jenta mi er veldig aktiv på gulvet. Klarer å dra seg fremover på gulvet. Vi skal på 5 månederskontroll 1 februar så da kan jeg også bli med på tråden om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bedre sent enn aldri er et godt motto :)

 

Hvordan er det å ha to tette? Kommer nok til å bli det her i gården også siden jeg ikke går på prevensjon (fullammer, men er jo ikke sikkert det da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det kommer flere hit:)

 

Det er koselig, men heltisk med to tette. Likevel vet jeg at om to år kommer all innsatsen i dag til å være verdt det, når de kan leike med hverandre og få den nærheten som bare to tette søsken kan ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med svar fra dere.

 

Går helt fint med to tett. Utrolig flott å se søskenkjærligheten mellom dem. Det skjer noe hele dagen. Storebror er hjemme så mye tid til hvile er det ikke. er heldig som har en mann som er mye hjemme så vi er ofte to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen hit!

Tenkte jeg måtte svare deg for vi fikk tydeligvis barn samme dag! Første jeg har sett her inne med den datoen :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...