mam <3 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hvordan trives dere som unge mødre? Sånn heeelt egentlig? Jeg er ung mor og må inrømme at jeg noen ganger føler meg litt ensom, i og med at jeg ikke har noen veninner med barn. Men å være mamma er alikevel det beste i livet. :D
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg trives kjempe godt;) Bare 18 dager siden knøttet kom, men jeg ELSKER det. Å bestevenninna mi venter sin om 3 mnd. Så vi får hele sommeren sammen med bebiser! kan tenke meg det blir kjedelig når man ikke kjenner så mange... Men det er kos uansett da
Iben guttemamma <3 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg trives også veldig godt med å være mamma Min tass er nå 6 mnd, sitter selv og begynner å krabbe. Hvor er den lille babyen min? hehe. Tiden går såå fort.. Før jeg får blunket er han konfirmert Neida, men kunne aldri hatt det bedre som nå. Dagene er fyllt med så mye glede, slitsomt er det, men så mye glede. Når venner er på besøk og snakker om at dem skal ut i helgen å drikke osv osv, så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke savner det Jeg er bare 20 år, men savner det overhode ikke. Vi har vært flinke ti¨l å samles her hos oss hvor vi tar oss et glass vin og skravler... evig nok for meg Hadde aldri trodd det skulle bli så bra med å være mamma Det beste i verden vil jeg påstå.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg elsker å være mamma =) Det er det beste!! Hadde aldri trodd det skulle være SÅ bra, he he! MEN litt ensom til tider jeg også, og siden jeg er alenemamma så blir jeg da mye alene ;o) Skulle gjerne hatt noen nære venninner m barn... Men alt i alt, trives super bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå