Gå til innhold

dette er så spennende!!


favola

Anbefalte innlegg

har håpet på å bli gravid i snart ett år - men ikke alltid truffet de riktige dagene pga uregelmessig mens... har tatt EL test nå de siste månedene og trodde ikke mine egne øyne da jeg testet sist torsdag og en svak positiv strek kom frem.. testet igjen søndag og streken er blitt sterkere!! dette er jo helt sprøtt - begynte å tro at jeg ikke kunne få barn. har hatt humørsvingninger den siste uken og er litt kvalmen på kveldene. Det er så fantastisk på en måte men det er så frustrerende samtidig- har så lyst å få bekreftet at alt kommer til å gå fint!! men så enkelt er vel ikke livet. Ha en fin kveld til dere med termin begynnelse av oktober...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra for deg! Etter et år med prøving mener jeg det var din tur denne gang :) Jeg og vil få bekrefet at det skal gå bra.. Men vi får holde oss positiv i ventetiden. Lykke til og fin kveld! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.......... å gratulererer, så gøy!!! Man blir sååå glad når det endelig skjer (har prøvd i over ett år her) men er så rart, først går man å bekymrerer seg for å ikke kunne bli gravid, og når man endelig er det, begynner nye bekymringer, hehe ikke lett, men vi må bare være positive å ha tro på at det går fint . GO HELG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...