Maud Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Attpåklatten har sjekket litt og funnet ut at det er minst like bra å bo på hvert vårt rom. Da jeg sjekket, tenkte jeg at det var sosialt å ha villaer å bo i sånn at vi kunne skravle og fnise så mye vi ville. Er imidlertid enig i at det føles bedre å bo på rom alene og styre leggetid og behov for litt alenetid som man vil. Hva synes dere andre? Enkeltrom 1 natt til kr 2295,- Inkludert i dette er, i tillegg til enkeltrom: Full pensjon: Frokost 2-retters lunsj el lunsjbuffet 3-retters middag el middagsbuffet samt 1 spabehandling a 50 minutter fri tilgang til våtroms/treningsarealer de to dagene Hvis vi bor minst 4 personer i villa med plass til 6 (det er er 3 soverom i hver villa), koster det 1295,- pr pers med halvpensjon.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg tar enkeltrom:-) Og jeg lover å fnise og skravle masse for det!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Da kan jo jeg se i kalenderen også....... I følge min kjære så snorker jeg, og da er det vel best å sove alene.......
Reveenka Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hva er inkludert i halvpensjon? Middag og frokost? Kan man bruke våtromsanleggene(er det det heter?) fritt dersom man bor i villa? Jeg kan gjerne bo i villa, hvis det er flere som ønsker det for lavest mulig pris, men har heller ikke noe i mot å ha enkeltrom....(gubben sier jeg snorker, men det tror jeg ikke noe på...c",))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Halvpensjon er frokost og lunsj. All drikke betaler man i tillegg. Tror du har tilgang til våtromsanlegget da ja. Jeg fant ut at jeg sparer ca 4-500 kroner på alternativ enkeltrom med den tilbudsprisen på 2295,-, da både en 50 minutters spa-behandling (850,-) og middagen(4-500 m dessert og forrett) er inkludert, samt at jeg får eget rom og kan snorke så høyt jeg bare vil;-)) På villa-alternativet betaler man 1295,- for overnatting og så kommer middag (4-500) og behandling i tillegg (500-1250)
Gummelillan Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jeg vil gjerne ha enkeltrom! Forsøker fortvilt å logge meg på Holmsbu nå i kveld, men kommer ikke inn på sidene deres... Har vi skapt "trafikk-kork" der ;-) Syntes dette var et kjempetilbud!
Reveenka Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Ok, da tror jeg at jeg går for enkeltrom jeg også. Den spabehandlingen man da får - må den bestilles/holdes av tid til nå på forhånd, eller hvordan funker det? Og hva med det referansenummeret de ville ha av meg? Mange spørsmål, det her - stakkars turarrangøren... c",)
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Jeg tar også gjerne enkeltrom! Er litt bortskjemt fra før (jobb) og jeg snorker noe inni granskauen.... Så hvis de bare har ledig
Maud Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2007 Da går jeg også for enkeltrom. Trives egentlig godt med å dele natta med meg selv. Det enkleste er vel at hver enkelt bestiller selv, da kan alle også bestille den behandlingen de vil ha. Jeg ringer og bestiller for meg selv i morgen! Hvis noen ønsker villa, er det selvfølgelig mulig. Man må altså være fire for å få det til den prisen jeg tidligere har nevnt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Når du bestiller enkeltrom så bestiller du også behandling samtidig. Da får du et ref nr som du oppgir ved ankomst!
Ronja65 Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Da ringer jeg til Holmsbu i morgen. Gleder meg jeg:-)
♥Snulder Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har ringt og bestilt meg et enkeltrom:) Da er det bare å vente noen lange uker på ett døgn i luksus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå