Gjest Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Heisann. Føstav alt så kan eg nå sei eg jekk i klassen din på ongdomsskulen, då veit du vel sikkert kem eg e( vil helst ikkje sei navne mitt visst da ikkje e nødvendig). Kjekkt å hørra at allt går bra me deg. Eg sitte nå her heima me vettla jento mi så va så alforliten når ho blei født, men nå komme da seg. Kor stor e jento di blitt da?
2prinsesserogbim Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 hei.. ska på 6 mnd kontroll i måro, så får me sjå kor stor ho e blitt.. kor gammal e di då?? kose meg masse eg og me snuppo mi:)
2prinsesserogbim Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 skjønne jenta forresten.. alexandra ligge å sove nå)
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Geisann. jento mi e rett øve 5 veke. Eg fekk ho 17.desember. Ho va berre 1870, men nå e ho blitt heile 3360, så ho vekse kjempe snart. Eg går på kontroll kvar veka sio da va så massse ekstra me ho. Eg går på skulen eg, har tenkt å fullføra heila greio me baby. Kjenne da blir vanskelig, men har lyst å berre bli ferdig nå så eg berre har 1,5 år igjen. E du ofta på øyo da? Me e vel der ganske ofta, men har ikkje sett deg på nåken år. Sko likt å sett jento di, me ska foresten heim i måro å vera der i helgo
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Visst du har ei msn adressa så kan du få heimasio våras, så kan du få sjå bilde av ho. Ho har forandra seg masse sio ho blei født, ho va sjikkeli underernært når ho kom ut
2prinsesserogbim Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 hadde vore kjempe kjekt å truffe dåke og.. hørte ho var lito.. men de vokse no fort når de e så små.. alexandra vokse egentli veldi sein, har berre lagt på seg 2.5 kilo siden fødsel, men da e nok fordi ho var øve 5 kilo når ho var født.. me skal egentli til haugesund på lørdag då, for me skal henta briller til stefan... men da hadde vore kos å sett jento di, har ikkje hatt nåke liten baby eg. hehe.. msn adr mi e: [email protected]
2prinsesserogbim Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 ska dåke vera hos begge sine foreldre eller??? viss dåke skulle vert i bygdo så kunne eg tatt meg ein tur heim å møtt dåke... da hadde vore kjekt..
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Me går allti att å fram. E litt i bygdo å litt på utøja. Visst du har lyst så må du berre ta deg ein tur øve t halsnøy så kan eg møta deg. Eg synst jo ikkje ho e lito lengre, men ho e jo egentlig da:) Nå har eg lagt deg t msn min
2prinsesserogbim Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 ehh.. skreiv visst litt feil på msn adr... [email protected] skal vera rett.. sorry...
2prinsesserogbim Skrevet 26. januar 2007 #11 Skrevet 26. januar 2007 tenkte eg berre skulle sei at me reise heim i måro.. glede meg til å treffe dåke... men viss du e inne her i kveld eller på msn så kan me snakka om kor og korti me kan treffes, siden eg ikkje har tlf nr ditt... oki??
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #12 Skrevet 26. januar 2007 sånn, nå har eg lakt adresso t, IGJEN Visst du søke på navne mitt på sol.no på telefonkatalogen( me da nya ettenavne), så får du mob.nr mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå