Nordlyspar♥ Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 I dag sovnet min veninne stille inn etter å ha vært i koma i 4 dager. Vi vet ennå ikke hva som skjedde, i dag skulle de sprøyte inn et radioaktivt stoff slik at de kunne følge hvor den gikk i kroppen hennes. Men det rakk de ikke... Det har ikke vært tegn på aktivitet i hjernen hennes siden hun ble funnet livløs og opplivning ble startet, så det var kanskje ikke så uventet. Men det er så jævlig alikevel.. Hun ble bare 21 år... Huff jeg synes så synd på familien hennes, de har gått gjennom så mye de siste 10 årene.. Hadet vennen
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Huff. Det er helt forferdelig når unge menneske går bort på den måten. Mistet selv en god venn i går, så jeg vet innmari godt hvordan du har det. det er helt forferdelig. Det finnes ikke noen ord som kan beskrive den maktesløsheten vi sitter igjen med etter sånne ting. Føler med deg.
Nordlyspar♥ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 Tusen takk.. I dag skal jeg konsentrere meg om storesøsteren. Som også er en venninne av meg. Skal dra bort til henne senere og se om det er noe jeg kan hjelpe til med.... Omså bare som støtte for henne
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Uff så forferdelig Ta godt vare på deg selv og familien hennes, dere kommer til å trenge hverandre i tiden fremover nå..
Nordlyspar♥ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 Takk. Var hos henne tidligere i kveld. Bare holdt rund henne og lot henne gråte, uten å si noe før hun var klar...... Hun er helt knust stakkar... nå venter vi bare på at obduksjonsrapporten skal komme, slik at vi får vite hva det var som var årsaken til dødsfallet... et svar vil jo ikke gjøre det bra, men kanskje litt lettere... Vi vet jo ennå ikke hva det var som skjedde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå