Gå til innhold

Erfaring med telttur noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre vil gjerne dra på campingtur med meg og sønnen min til Danmark til sommeren.De skal bo i campingbil,men blir ikke plass til sønnen min og meg der,så vi tenkte å sove i telt for å gjøre det billigst mulig.Men jeg lurer på om dette blir mer slitsomt enn koselig, er det noen som har erfaring?Sønnen min vil være nesten 2,5 år da, er han for liten til å sove i telt?Han sover ikke i juniorseng ennå,men er vant med å sove på madrass i bhg. Må ærlig innrømme at jeg er ingen outdoors-type, så kanskje det er mest min innstilling som vil gjøre dette vanskelig?

Uansett, noen som vil dele erfaringer og synspunkter med meg?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at det blir en uke med soving i telt, ikke bare et par netter....

Skrevet

Jeg tror det går helt fint!!! Vi har sovet i telt 2 sommerer på rad nå. Første sommeren var hun 9 mnd! Kommer til å gjøre det til sommeren også! Jeg synest det er en veldig grei måte å feriere på for da har du ditt eget og så er det billig da:-)

Det er bare å ordne seg. Ha med mye varmt, for det kan fort bli kaldt på nettene.

Jeg har kjøpt en stor sånn dobbl oppblåsbar madrasse på jysk. Jeg har pleid å lagt meg med henne og så godt ut igjen.

En ting til! Pass på at teltet er vanntett, hvis ikke kan det fort bli kjedelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...