Gå til innhold

Snufs! Sukk!...


♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Mimret ved å gå inn på barnimagen.com og leste inne på termin-klubbsidene på august 2006. Da het jeg LykkeIMagen*overfødeklar*. Det var tider det... Man skulle ikke tro at man skulle ønske den tiden tilbake, men jeg savner virkelig å gå gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker hvor mye jeg sutret over varmen og kunne ikke få meg nok kald vannmelon!! thihi :-)

Jeg savner og å gå gravid!! Var hos en venninne som har en baby på 2 mnd og var på cafe i dag med en venninne som er gravid...Merker jeg er babysyk igjen jeg...Og Magnus er jo igrunn bare babyen fremdeles, men jammen gleder jeg meg til neste mann allerede! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jammen meg sant egentlig... Selv om jeg nå er offisielt ferdig med reproduksjon, avsluttet den fasen i mitt liv med to tette svangerskap, savner jeg å ha stor mage, kjenne bevegelser, spark og hikking. Men aller mest er jeg lei meg for at jeg aldri skal oppleve det å få en helt rykende fersk og nyfødt baby på magen igjen. Det er en uforglemmelig og fantastisk følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også magen :) kjenne sparkene til elias der inne! sitte å kjenne på bena hans når han strakk dem ut.. hehe. men jeg savner IKKE å ha vondt i hoftene når jeg våkner, og å gå på do 14 ganger i løpet av natta... :P eller å bli sliten av å sette meg inn i bilen liksom.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, jeg også!

 

Henger meg på her! Å gå og strutte med magen var fint det;-) Fikk så mye oppmerksomhet og følte meg så spesiell! Alle hadde en formening om jeg hadde stor eller liten mage. Nå titter jeg på de fine magene til to venninner av meg, og kjenner jeg misunner de litt! Herregud så fort som tiden går, de er 5 mnd allerde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...