Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hei, Jeg kjenner deg ikke men tillater meg å spørre deg direkte likevel..Håper det går greit Jeg har fått med meg at du er fra Tønsberg-området, som meg. Saken er at jeg akkurat er blitt alenemor, og nå står jeg foran hele papirmølla på Trydegontoret osv. Syns det er helt forferdelig, er så pysete når det gjelder offentelige kontorer! Men lurte på om du kunne komme med noen råd om kommunen vår? Er dette en "treig" kommune, lang tid før første utbetaling osv. Super takknemlig for svar! Jeg bor i sentrum, så hører til TK som ligger ved Domkirken. Treffer du forresten andre alene-mødre og dere har lyst til å bli kjent med ei til, så svar meg gjerne Alltid godt og treffe andre i samme situasjon. Klem fra Lisa
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg er ikke Charlie21 men jeg kan da alltids svare deg, bor på Vear så er ikke langt unna byen Har ikke hørt noe negativt om tbg kommune, er vel samme behandlingstid som alle andre steder, noen uker. Jeg ville fått en time på tk og skrevet søknadene der, spør om de kan sette det som hastesak, det gjorde jeg. Syns det var tryggere å se de få papirene (og vet da hvilken saksbehandler det er) istedenfor bare å sende de. Hvis du har lyst til å prate litt og bli kjent er det bare å legge meg til på msn: [email protected] Klem fra
winneboo Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Hei du Jeg bor i Sandefjord så har ikke så mye erfaring om Tønsberg kommune når det gjelder behandlingstid, men tok hvertfall ikke lang tid for meg å få pengene når jeg søkte. Håper ikke det tar lang tid for deg heller. Det viktigste er at du og eksen fortest mulig flytter fra hverandre å får bytta adresse, slik at dere ikke er registert på samme adresse lenge etter bruddet. Kjenner et par andre alenemødre, men alltid hyggelig å bli kjent med fler du kan jo legge meg på msn vis du vil : [email protected]
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Tusen takk for svar begge to Legger dere så klart til msn'en min så fort jeg har tilgang på nettet igjen. Blir en periode nå uten internett i leiligheten jeg skal leie. Vi snakkes! Klem Lisa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå