Hoppetussa Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Fornøyd? For meg er det så tiltak å dra til nærmeste garnbutikk, det er heller ingen porto på garnstudio, ettersom jeg har forstått. Men stiller meg kritisk til alle butikker som krever betaling på forskudd...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har ikke bestilt fra de men jeg har flere ganger bestilt diverse varer fra andre nettbutikker der jeg har betalt på forhånd. Grunnen til at de da kan sende fraktfritt er at de slipper jobben med å skrive faktura og legge bestillingen inn på dataen siden du allerede har gjort det.
Hoppetussa Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Ok! Regnet jo med at det er et rimelig seriøst firma, jeg er bare ekstremt mistroisk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå