Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Leser med stor bestyrtelse på en tråd lenger nede her at det skal leses dikt for hvert barn på HEF Navneseremoni - og foreldre må velge????? Jeg skal ha navnefest for min lille venn den 10. mars og har da vitterlig ikke fått beskjed om at jeg må finne et dikt!?!?!?!? Er dette vanlig??? Vart skræmt no ja!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Både navnefesten vi hadde for sønnen vår og andre jeg har vært i så har det vært diktopplesning samtidig som man får utlevert navnetavlen. Noen hadde skrevet dikt selv, mens de fleste valgte ferdige dikt. Hvis du ikke vet hvilket dikt du skal velge fikk vi beskjed om at vi kan få hjelp av HEF til å velge. Noen ønsker også at vitnene til barnet, besteforeldre eller foreldrene selv skal lese opp diktet. Da må de i tilfelle si ifra om dette, men som standard er det noen fra HEF som gjør dette. Foreldre og barnet står bare ved siden av å hører på.
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 Da må jeg sende mail til hun HEF-dama igjen... mistenker at hun har LITT for mye å gjøre.. har "somlet" bort påmeldinga vår to ganger allerede... *hrmf* Skal se hun har "glemt" å si i fra om det...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Leser i det andre innlegget at ikke alle har dikt på navnefesten.. kanskje det ikke er noe slikt der du bor..
Enitsirk79 Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg ville ha undersøkt med de i HEF som skal holde seremonien. Jeg har vært i en seremoni bare, men der var det ingen foreldre som leste dikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå