Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 hvilke sanger velger dere og hvilke tekster til å lese opp?
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Dette hadde vi då vi gifta oss: Salmar: "Guds kjærleik er som stranda og som graset" "I Krist er ikkje aust og vest" (fordi mannen min kjem frå eit anna land passa denne salmen superbra!) Tekstlesing: 1 Korinterbrev 13 vers 4-8a (berre første halvdel av 8.vers) Høgsongen 8 vers 6-7a (første halvdel av 7.vers) Efesarane 4 vers 1b-3 (andre halvdel av 1.vers til og med 3. vers) (Eg hugsar ikkje heilt om vi las litt litt lengre i den siste tekstlesinga, har berre bokmålsbibel her, og lesinga var på nynorsk så då høyres den litt annleis ut) I tillegg hadde vi to salmar med folketonar sunge av to venninner av meg. Den eine var "Eg ser deg, Gud" og den andre kjem eg ikkje på i farta...
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Vi skal ha to solister som skal synge Endless love av Luther Vandross og Mariah Carey. Salmene er Kjærlighet fra Gud, og Kjærlighet er livets gave (ell noe sånt). Det skal leses fra 1. korinterbrev, høysangene og en til. Skal i møte med presten om 14 dager, så blir spikret da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå