Gå til innhold

bostøtte? noen som vet?


Meg og Victoria + en i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sendte søknad på bostøtte via altinn.no. men skal jeg da levere husleiekontrakt da? er det noe mer jeg skal gå ned til komunnen med da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dro til bostøttekontoret og leverte søknad. Da ville de ha kopi av husleiekontrakten, samt kopi av siste selvangivelse...

Skrevet

Du må ettersende husleiekontrakt ja.

 

Ville tatt en tur på boligkontoret og sjekket at de har det de trenger for å behandle søknaden. Jeg søkte elektronisk sist og da ble det bare surr og endte med at jeg fikk avsalg da de manglet de nødvendige papirene.

 

Da er det bedre å ta en tur for mye innom de på forhånd! *;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...