Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 jeg sendte søknad på bostøtte via altinn.no. men skal jeg da levere husleiekontrakt da? er det noe mer jeg skal gå ned til komunnen med da?
Tråle i Trøbbel Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg dro til bostøttekontoret og leverte søknad. Da ville de ha kopi av husleiekontrakten, samt kopi av siste selvangivelse...
Fisk med CV Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Du må ettersende husleiekontrakt ja. Ville tatt en tur på boligkontoret og sjekket at de har det de trenger for å behandle søknaden. Jeg søkte elektronisk sist og da ble det bare surr og endte med at jeg fikk avsalg da de manglet de nødvendige papirene. Da er det bedre å ta en tur for mye innom de på forhånd! *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå