Tiggywinkle Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Snuppa her fikk strutteskjørt i tyll fra tante her i høst en gang. Stor stas, men jeg hadde gjemt det unnå for det er det eneste hun vil gå med, så tar jeg det frem på ettermiddagene innimellom. I dag fant hun det og dermed skal det på. Tyllskjørt, ullbukse, rosa dunjakke...i tillegg er lille turbo en anelse kobberfarget i håret som selvsagt i dag var fyllt med kule hårspenner. Da jeg forlot barnehagen så hun ut som en 88cm høy utgave av hun herlige (som jeg ikke husker hva heter) fra "Fire bryllup og en gravferd" -hun som alltid kommer for sent med klærne på skakke... Hei, hi og pappa påstar at hun har alle faktene fra meg - ja, ja
Superlis Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Høres helt skjønn ut.)) Du kan jo vurdere og kle dere opp likt en dag og høre hva pappan sier da?? Spørrs om han blir like rolig da..heheh Men er sikker på at dere hadde sett kjempe kule ut,kunne startet jentegruppe!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Herlig!!! Det er stas med jenter med tyllskjørt:-))) Hannah har på seg sitt rosa støtt, og ikke fordi hun synes det er så fint, men fordi mamman og søstrene synes hun er aldeles engleskjønnprinsessesøt i det;-) Og med ullbukse og dunjakke så blir det jo varmt og godt også;-)) Hurra for små prinsesser med klærne på snei;-))
Maud Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Det er morsomt med småtasser som vet hva de vil ha på seg og som liker å pynte seg. Min eldste gutt gikk også i barnehagen med strutteskjørt noen ganger da han var 2-3. Pappaen var veldig bekymret, men han er jammen en sunn gutt i dag, gitt ;-)
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Ha ha ha, ser henne for meg (vet akkurat hvem du mener i filmen!!). Så utrolig herlig!!
Tiggywinkle Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 Herlig film og herlig dame:-) Jeg tror nok ikke at pappen i huset hadde blitt det minste overrasket om vi hadde vært i strutteskjørt begge to når han kom fra jobb - han er bare veldig glad for å slippe å være familiens kreative innslag. Kult med gutt i strutteskjørt også da, ble nok populær blant jentene i barnehagen tenker jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå