Gå til innhold

Helt ærlig!!!! Hva synes dere om denne brudekjolen??????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en veldig spesiell kjole, men også flott. Jeg hadde nok ikke valgt den selv, for den er slik at den passer til personlighet, litt kunstneristisk over den.

Skrevet

Jeg synes den var flott. Morsomt med kjoler som ser litt annerledes ut enn alle de andre. Go for it!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg syntes den var kjempefin, men jeg liker heller kjoler som ikke er typisk bløtkakekjole eller slike som alle har. Hadde ikke nølt med å velge den dersom du liker den selv!

Altså KJEMPEFIN!!!!!

Skrevet

Helt fantastisk nydelig - og annerledes, det liker jeg! Hvor fant du den (i hvilken butikk mener jeg)? Jeg er også på jakt etter noe som ikke alle andre har... Skal i hvert fall sjekke ut flere kjoler fra samme merke.

Skrevet

Jeg synes den var kjempe flott, etter min smak vill jeg ha den uten ermer, men det er jo meg selv da =)

Skrevet

jeg syns den var fin! Og annerledes. Jeg er altfor "vanlig" til å gå med en slik kjole. er litt for straight jeg da... selv om jeg gjerne skulle ha vært litt mer vågal i klesveien. og selv om mange syns bryllupet er en dag man kan velge litt annerledes, så føler jeg det viktigste er at det kjennes riktig ut når man har kjolen på. at man kjenner igjen seg selv....

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeld.

Jeg synes den er så nydelig. Men jeg får se hvordan det føles når jeg har den på. Har også andre alternativer som jeg vil prøve.

Jeg søkte etter brudekjole på spanske internettsider, fordi jeg hadde lyst å finne noe som ikke alle har.

Tror ikke de selger dette merke i Norge, men vi reiser endel til Spania så planen er å kjøpe en der.

På http://www.defildevint.com/boda/boda.asp fant jeg flere ulike merker.

Flere der som er så utrolig nydelige!!!!!!!!!!!! (og noen som ser litt for mye ut som blondegardiner, etter min smak..) :-)

Skrevet

den var heeeelt nydelig! Selv er jeg gravid 5 mnd når jeg gifter meg neste mnd, så det blir nok et kjedeligere valg her i gården.....men vi har valgt å gjøre alt enkelt også

Skrevet

Den var fin, men jeg synes ikke den ligner en brudekjole lissom....

Mer ballkjole.

Men det viktigste er at du liker den og føler deg vell i den :o)))

Skrevet

Jeg er ikke ute etter en typisk brudekjole fordi vi skal ikke ha et "vanlig" bryllup.

Vi skal ha ambassadebryllup i utlandet (oss + våre 2 barn + forloverne), med påfølgende bryllupsfest ca 14 dager etterpå.

Skal ta bryllupsbildene i ørkensand, derfor tror jeg at det blir flottere med en litt anderledes kjole. :)

Jeg har tenkt å ha på meg kjolen i begge anledningene.

Skrevet

Veldig pen kjole. Enkel og samtidig anderledes.

Skrevet

Hei,

bare en liten kommentar til det du skriver om å ta bildene i ørkensand. Med en annen farge på kjolen ville du nok "visies igjen" bedre i bildene. Bare noe å tenke på . Ellers var kjolen fin den!

Skrevet

Den var helt utrolig nydelig!!! Passer bra til et "annerledes" bryllup! Skulle gjerne hatt en slik kjole selv, men jeg er på tjukka og har ingen bryllupsplaner enda........... Sukk... Men skal lagre linken din. Lykke til - du blir sikkert helt nydelig i den kjolen!!!

:-)

Skrevet

Lekker. Morsomt med en kjole som ikke "alle" har.

Skrevet

Knallfin!!

Arti med noe annet enn de evinnelige Maggie Sottero-kjolene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...