Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Det mener jeg virkelig!! Sjeldent man ser en svært overvektig familie men normale tynne barn. Det sies at 70 % av de som bli overvektig blir det delvis pga av gener, men da må det vel være en enda større grunn for forledre å ta ansvar. Æsj blir litt kvalm av folks matvaner og latskap..en folkesykdom som ofte rammer de kunnskapsfattige og de late deler av folket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå