Reveenka Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Skal jeg sette i gang ryddeprosjektet på loftet, eller gå og fyre mer på peisen tro.... Ikke lett, dette!
♥Snulder Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Min tur til å hjelpe til med valget.... Gå for fyring i peisen du!!!!
-Lin Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Fyr mer på peisen før du trer opp på loftet du ;o) Så når du er ferdig er det deilig og varmt nede, kaffekos og dagens avis kanskje? He he. Måtte bare svare for sånn ville jeg gjort det. Jeg skal selv skynde meg med mitt ryddeprosjekt før jeg hopper i dusjen og deretter henter storesøs som skal på traffikalt grunnkurs og ta igjen det hun ikke fikk med seg i 10. klasse... Hjeeelp, jenta mi skal bak et ratt snart... Så får jeg ta peiskosen i ettermiddag heller. Burde absolutt ikke sitte her nå, for jo lenger jeg blir, jo verre blir maratonnløpet som venter... Sånn. Nå har jeg sparket meg selv i baken. Snakkes i kveld tenker jeg ) Ha en strålende dag alle sammen
Reveenka Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2007 Takk for glimrende hjelp! Kan rydde en annen gang, jeg - for nå er det ikke så lenge før gullet våkner og da kan jeg jo ikke rydde.... c",)
Reveenka Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 Ja, ikke sant - det har jeg sagt leeenge nå! Ihvertfall et parmånederstid....c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Hva forsvinner først? Varmen eller rotet;-) Den var vrien tenker jeg;-))
Reveenka Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2007 Ja, viktig å holde på varmen nå, særlig med småttiser i huset! c",)
Reveenka Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2007 Ulempen er jo at det er på loftet jeg må sitte og dibbe - derfor hadde det vært koselig at det var litt trivelig rundt meg så jeg kunne dibbe enda mer! kanskje jeg kan få gubben til å rydde?
Superlis Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Det var lurt Revefar kan rydde,slik at revemor kan kose seg og dibbe:))
Tiggywinkle Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Varme er viktigst...ryddingen venter alltid på deg (dessverre) Jeg hr vært flink og både ryddet og varmet. Vært i kjelleren og ryddet gjesterom og ryddet x antall senger til gjestene våre. Så venter Ikea og vinmonopolet. Viktig at vi har nok rødvin å varme gjestene på etterhvert so de kommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå