Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 De superflinke og intelligente jentene på laget "Lårhønene" kom på 2. plass på quizen i går igjen!! Nå er det bare et lusent herrelag og 3 poeng i andre omgang som hindrer oss på vår vei til toppen av pallen... og de skal knuses!! Med atter en gang, vennlig hilsen Avdelingen for selvskryt, filial Oslo
Reveenka Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Heiaheia! Dette høres internt ut - regner med at det er noe jobbrelatert kanskje? Gutta tar dere så lett som ingenting - psyk dem ut før starten! Jeg har en gammel venn(som jeg ser sjelden) som driver med bryting i oldboysklassen - han er stor og tung, og alltid blid og meget høflig. Da han skulle møte motstanderen sin før kampen han stilte opp i sist, rakte han frem neven, smilte bredt og sa: "navnet sitt" - gleder meg! Motstanderen fortalte etterpå at han psyket rett ut; han trodde det var taktikk for å skremme ham....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Don`t go for second best, baby....... Nei, her må man legge en plan..... Det er klart at dere går for øverste trinn på pallen. Den gang jeg var ung og på landslaget i afterski, gikk vi alltid for å vinne. Sølv er nederlag som vi sa på landslaget....
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2007 Reveenka: Neida det er ikke jobb, men PUBquiz!! Vi treffes altså på pub, danner et lag av kjente og evt. folk som reker forbi, svarer på to runder á 20 spørsmål om dette og hint mens vi tyller i oss øl. Midt i blinken for meg, vettu! mamma... Jeg har også vært på landslaget i after ski, gud for et sammentreff!!!
Reveenka Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Åj, tenk om dere kjenner hverandre fra før c",)!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Grattis Karomamma! Next time you destroy them;-)))
Superlis Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Det er alltid gøy og vinne,og gøy og drikke øl og svare på spørsmål samtidig...thihihi
Maud Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Gratulerer! Den som sier at "Det viktgste er ikke å vinne" eller "tap og vinn med samme sinn", vet ikke hva de snakker om! Det er morsomt å gjøre det bra og et lusent herrelag tar dere knekken på neste gang.
phantomet Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Go Karo, Go Karo.... Lårhøne, Lårhøne, Hvem er det? Det er damene som tvinger menn i kne!!! Gratulerer med 2. plassen.....eh...det var vel bare oppvarmingen til det store slaget neste gang? Der dere står på toppen av pallen og titter ned på de ynkelige middelmådige som aldri vil bli like bra som dere? *ler*
Natteravnen* Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Gratulerer! åsså quiz, som er so arti! Her har vi det på puben kun på sommaren, en gang i veka, skikkelig trivelig kveld blir det!
Gummelillan Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Grattis!!!!!!!!! Men håper du lot noen andre skrive, sånn at auen din ikke ble verre?
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. januar 2007 Ja Gummis! I går bare lente jeg meg tilbake, koste meg og grublet i vei. He he, gudene skal vite at det faktisk kostet litt skjerpings. Jeg pleier å sitte maks fremoverbøyd over bordet med to penner i hånda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå