Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Med bekkenløsning å nesten ikke klarer noe husarbeid så blir ikke gulvene vasket,nå har dem ikke blitt vasket før jul,typen han støvsuger enten etter litt mas fra meg eller att støvet fyker rundt å han ser det selv,men vasking av gulv er jo viktigt men hvordan få han til det da???
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Ta tak i typen din og si at han skal hjelpe deg, din jobb er å få ro og fred så barnet kan voske og kose seg inni magen din, og har du bekkenløsning har han bare med å vaske.. eg sliter med samme problemet her hjemme fordi moren til typen min har lært han at kvinner er personlige slaver!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Huff, må innrømme at jeg er litt for sløv selv når det gjelder sånne ting. Har blitt mye flinkere og jeg gjør det meste av husarbeid i hjemmet nå, men det er det å komme igang da.. Noe som funker på meg, er at når sambo er lei av å mase, bare setter hun igang med vask, rydding etc. Dette gjør at jeg umiddelbart får dårlig samvittighet og tar over arbeidet
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Ååhh... min sambo er oppvokst med at KVINNER SKAL GJØRE ALT HUSARBEIDET!!! vel.. han er iallefall sydd puter under armene av mora si!!!! Han har ALDRI tatt i husarbeid mens han bodde hjemme da... dette er da noe som har ført til at jeg nå har måttet maaaaaase på han siden vi ble sammen om dette... og hva har skjedd??? INGENTING!!! Vel, så og si ingenting iallefall.. hender han kan ta oppvasken SÅ VIDT uten at jeg sier ifra, men resten.. nå nei... ikke denne kar'n... ikke engang nå når jeg går høygravid og har bekkenløsning... her sliter jeg med dårlige netter med søvn, vond rygg (har også prolaps da!!!!) sliten, trøtt, klar, vondt/øm mage, press i magen etc etc... BLIR SÅ FORBANNA!!!! Men husarbeidet.... det er MIN jobb d... i hans øyne... tror jeg skal KUTTE UT det for en stund nå å se om han reagerer når hybelkaninene hopper fram og skremmer han!!! Og for ikke å snakke om alle klærne i skittentøystampen!!!!
Soje Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Ok, nå er denne litt slu, men jeg er sikker på at det virker. La det bli så støvete at støvet fyker rundt. Samle sammen så mye støv dere bare kan og legg det under dyna på hans plass i senga. Tror han tar hintet da.... Mange menn er vokst opp i hjem der kvinnen gjør alt som har med innvendig daglig husarbeid. Mann skal gjøre de "tyngre" tingene. Nå har jeg vokst opp med en far som gjerne tok oppvask, klesvask, støvsuging og matlaging innimellom snekring, snømåking, plenklipping og vedstabling. Jeg selv gjør gjerne husarbeid, men er nok litt treg å få i gang innimellom.
aprilsomblirmaipappa Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Hei! Trodde fedrene skulle svare mødrene her jeg....Stort sett mor svarer mor...akkurat som på pappasidene...bortsett fra at der svarer OGSÅ MOR far da....Hvor vanskelig kan det være å ikke skrive der man ikke skal... Jeg vasker ihvertfall gulvene når det er møkkete, vet hvor skittentøyer er en hen også....Tips: Unngå å vaske tøyet, koppen, o.l så bør han ta hintet...Its a dirty job and somebody got to do it! FEDRE, HVIS EDERS HUSLIGE SIDER!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Sørgelig å se at det er så mange som lever i steinalderen her. Men det kan bli sørgelig andre veien også. Her i huset er det dama som har blitt sydd puter under armene på av mora si. Hun gjør ikke noe husarbeid av noe slag og ser heller ikke behovet for det. "Likestilte" damer har en tendens til å oppføre seg som gammeldagse mannfolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå