AnnaLee Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Etter å ha frekventert forumene hos Barn i magen og Din baby i en 5 års periode føler jeg at det er på tide å runde av. Siden Elise ble født for 10 1/2 mnd siden har jeg vært ofte inne på disse sidene og det har vært en stor glede å få dele denne tiden med dere. Og, skulle det dukke opp problemstillinger med ungene så kommer jeg i allefall hit - her er det masse nyttig erfaring å hente :-)) Nå er jeg tilbake på jobb (i ny jobb) på full tid og jeg ser at jeg nok må konsentrere meg om andre ting. Det er ikke lenger tid til å surfe rundt verken på dag- eller kveldstid så selv om jeg nok kommer til å titte innom fra tid til annen vil jeg få takke for selskapet. Ha en super tur til Holmsbu Spa - det fortjener dere flotte modne mødre! Klemz
Velve Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Lykke til med din nye hverdag! Jammen ikke verst å henge på dibben så lenge!
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Takk selv, skjønner prioriteringen din. Lykke til med både jobb og familieliv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå