Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Min samboer er helt BLANK når det gjelder å komme på ting å gjøre på en date. Nå har han endelig bedt meg med på kino. Noen som kan hjelpe han? Kom med forslag hva han kan gjøre med meg, fortell gjerne om en fin date du har vært på Jeg har en del forslag selv, men de må jeg jo nesten ha til gode, så jeg kan finne på noe
trillemamma Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Kommer jo an på hva dere liker å gjøre. Fartsfylte dater, med aktiviteter som f.eks. go-cart og en tur i badeland? Eller klasikkeren med kino og middag på restaurant? Jeg har ikke datet noe særlig, men jeg kan jo nevne, biljard, kino, middag, en tur på byen, pub-til-pub-runde, sykkelturer, skidag på fjellet..... Poenget er vel at dere skal få litt tid for dere selv, uten barn.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Litt kjedelig.... I mine øyne er en god date der den som ber med ut, har forbredt seg litt. Kino, restaurant osv krever ikke mye forbredelse. Men derimot en tur i skogen, med "picnic", evt bål osv, krever litt. Eller fyll soverommet med stearinlys, sett på rolig musikk, legg en håndduk over senga, kjøp massasjeolje, og inviter daten til en full massasje. Så får en jo se hvor det ender En viktig ting er også at det skal være litt overraskende. Men det er vel ikke alltid like lett....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Gjør mannen din virkerlig det her anonym?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå