fru <3 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Oh, what a beautiful morning..... Nydelig vintervær her på vestlandet i dag. Lillebror skal i barnehagen og mamma skal "åpne verkstedet" etter permisjonspausen. I går kjøpte vi parkdress til lillebror (9 mind.), den var dyr, men det var jo nesten umulig å finne riktig str. når man er så sent ute =0/. Vinterstøvletter i str 20 ble det også, bittesmå og søte...sukk. Ha en flott dag alle sammen!
Velve Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Ha en fiiiin dag! --og så ble jeg svært nysgjerrig på dette verkstedet.....har nemlig et "firma i magen " og vet ikke helt hvor jeg skal starte.... Noen Tips sånn på morrakvisten?
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Goooood morning ja!! Her skinner sola og det var bitende kaldt i morges. Fin-fin vinterdag, både for lekings og jobbings
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jeg får vel si god formiddag jeg;-)) Her er det også kaldt og nydelig vintervær og vi skal ut og gå tur om en stund:-) Så er det aking som står på tapetet i ettermiddag:-)) Hva slags verksted er det du åpner igjen???? Bare litt nysgjerrig.........hihihihi..........;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå