Gå til innhold

YES....jeg har lært å si nei !!!! =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

men guri meg det var vanskelig,og utolig leit...men jeg vet det var nødvendig =)

men jo flere ganger,jo lettere blir det.

føler meg kvikkere,ikke så sliten,og har mer overskudd enn noen gang =)) å i dag skal mine lange lørvete låkker klippes bort.DET gleder jeg meg veldig til =)) snille gubben ordna time til frisør til meg =)

så jeg og mine to 10åringer skal "klippeklippe" som kjærringa sa,hehe.

leeenge siden jeg har gleda meg til en frisørtime =0)

ha en superduper dag !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var du kjempeflink!!!! Du må kose deg hos frisøren i dag,det er deilig og pleie seg selv! Ha en super fin dag videre!!!!

Skrevet

VELDIG bra gjort!!! Håper du koser deg i dag og blir skikkelig fiks på håret!!

Skrevet

Hipp hurra så bra!!!!

Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne:-))) Tenk at i løpet av så kort tid har du lært deg å si nei, og allerede kjenner du at overskuddet kommer snikende innpå - det er jo bærre lækkert!!!

Ha en fantastisk fin dag og kos dere hos frisøren dere jentuttan;-))

Skrevet

Så flink du er! Du har helt rett i at det er vanskeligst første gang. Nå har du trening, du har sett at verden ikke raser sammen og har kjent hvor godt det gjør å kjenne etter hvor dine egne grenser går.

En frisørtime for å feire og dyrke deg selv er en flott markering på begynnelsen av resten av ditt liv. Gratulerer!

Skrevet

takker !!! føler meg flink nå ja =0)

men desverre ble man sur.....hehehe.......men om noen dager,eller uker,eller så....da skal jeg si ja.når jeg selv føler for det.ikke før =)))

(men jeg sier nei med litt vondt i meg..)

ble ikke så mye kortere hår...frisøren mener en ting,jeg en annen....frisøren vinner bestandig.men noen kg lettere ble jeg.å jentene ble korte.så nå kan di sikkert få til å vaske det selv.så slipper mamma unna enda mer,hehe ;o)

nå skal skrikhalsen ha mat.å store gutten er til lege.fikk seg en knekk i nakken i dag.men det går sikkert greit etter hvert.snø er morro,men det går hardt for seg innimellom =)

føler meg "hoppla" jeg.var virkelig godt med en klipp.trengtes gjorde det å....=0) ha en fin kveld =)

Skrevet

Du høres jo nesten våryr ut nå;-)))

Så herlig at dagen har vært fin og at håret er stusset:-))

Ikveld er det Greys og så Seks som oss, og da er dagen perfekt:-))

Skrevet

våryr???? neeeei....bare mye bedre form,humør og greier =0)

jeg innrømma i en tråd før her ang greys....har ikke sett en episode...å skjønte fort at slikt røpa man ikke,hehehe...men jeg skjønte jo at jeg hadde mista en god serie...som vanlig...lille gogutten fikk nytt navn av pappan i kveld...decibel (skrives det sånn?)...er virkelig stemme i den gutten der.men med litt "gommegodt" er han atter en gang blid og fornøyd. =0)

natta.tror jeg skal se tv i kveld.hvis jeg finner noe morro å se på da.

Skrevet

Det er jenta si det !!=0)

Kos deg hos frisøren,

ta en ekstra hårkur og SLAPP AV,

det fortjener du ;-)

Skrevet

Good for you! Man må være bittelitt egoist innimellom.... hvis ikke så blir man utslitt før tida....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...