Gå til innhold

Bryllup i Barcelona?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min forlovede har lyst til å gifte oss i Barcelona, og vi håper at noen vil dele sine sine synspukter med oss om byen. Har du deltatt, eller selv har hatt bryllup/selskap der? Eller rett og slett har noe å si om byen generelt..?

Vi skal ha juni bryllup om noen år, og har fått tips om å være ute i god tid p.g.a lang ventetid og stor pågang.

Er det noen her som vil gi tips om:

-Hoteller

-Frisører

-Restauranter

-Blomsterdekoratører

-Evt. annet som vil bidra til å gjøre dagen vår perfekt:)

Alt vil mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lurer også på det samme. Vurderer å kanskje engasjere de fra brudepikene.no. De ordner alt dere trenger og tar 5.500 kr for det.

På denne siden: http://www.brudepikene.no/referanser kan du lese om personer som brudepikene har ordet bryllupet til.

Informer meg gjerne om hvordan dere har tenkt til å gjøre det. Kanskje vi kan få noen tips :-)

Skrevet

Hei! Jeg vil bare si at du må ta kontakt med sjømannkirken. Jeg tror ikke den fins i Barcelona, men lenger sør i Spania. Hvis ingen av dere er fra Barcelona, kan dere få et problem. Da må dere gifte dere på papiret i Norge og reise ned til Barcelona og få en velsignelse. - Om det i det heletatt går. Ta kontakt med menigheten der dere bor og forklar det til de, kanskje de vet noe.

Vi ville nemlig gifte oss der nede, men fikk ikke lov...

Barcelona er en nydelig by!!

Lykke til:-)

Skrevet

Var nettopp inne på www.bryllupsguiden.no, og går du videre inn på trondheim, så var det et par som hadde skrevet om giftermålet sitt i Barcelona. De hadde det fantastisk. Hun nevnte også en veldig flink frisør...

Skrevet

Har vært i Barcelona 4 ganger og vil bare si at det er en fantastisk by med en utrolig stemning. Masse flotte stemningsfulle restauranter som dere kan oppleve, + flamenco-oppvisning og et skikkelig uteliv :-)

Skrevet

Sjømannspresten på Mallorca drar til Barcelona for å vie...., så det går bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...