Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 For snart 3 år siden ble jeg dumpa av eksen fordi han hadde funnet en annen. Vi hadde da vært sammen i flere år og var forlovet. De siste mnd merka jeg at ting ikke var helt som de skulle, men når jeg prøvde å snakke med han sa han bare at alt var bra og at han fortsatt var som nyforelska i meg, dette sa han senest en uke før han gjorde det slutt! Er nå i ett nytt forhold, og har det kjempebra med han, men sliter fortsatt med tankene på eksen. Vil ikke ha han tilbake eller noe, er heller motsatt, har så lyst på hevn!! Vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli ferdig med dette. Virker som alle andre kommer over dette og blir venner med eksene sine, men jeg har null kontakt med han og har heller ikke lyst på det...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 det skjønner jeg veldig godt...Nesten litt ekkelt og høre på hva sier og beskriver for det er faktisk slik jeg føler mitt forholde er nå...Føler liksom som om det er ett eller annet og jeg spør og spør sambo men han sier at han elsker meg og at jeg er det beste som har skjedd han pluss pluss..Men jeg klarer liksom ikke helt og stole på det...Etter at jeg har tatt han i juging noen ganger...... Alle sier også at ikke han er typen til og være utro men har mine tvil noen ganger.... Mye han har gjort meg som har såret meg for og si det sånn!! Ikke utrskap altså men ting jeg hvertfall ikke ville gjort i ett forhold om du skjønner...Uff har det ikke så lett for tiden jeg heller og er litt i tvilen på hva jeg skal gjøre?! Har netopp kjøpt oss hus og greier og ikke lenge igjen til fødsel men jeg føler sambo driter i meg og lever sitt eget liv...Og han kaller meg stygge ting...Er ikke nesten en dag hvor vi diskurer og krangler og han klikker for ingen ting...Hørt mannfolka kan få hormoner også assa men ikke så ille vel?! Hmmm.... Håper du klarer og komme over han idiot eksen din hvertfall og jeg skjønner du er redd for og bli såret igjen men prøv og tenk videre. Han du er sammens med nå vet vel hvor såra du var sist også el?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå