Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 kunst tyriksk pepper på! Dettan e seriøst nyyyyyydeliii:) Eg veit at d høres rart ut, men d e kjempe godt! Tvang et par venninne åg foreldran mine tell å smake på d, åg dem bei veldi positivt overraska. Mamma ska servere d i neste sånn "dameklubb" møte:) Burde prøves!
anonyn Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 bare knuste drops da eller?? knuser du de i morter???
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg tar de dropsene åg knuser de i blenderen:) Slik at d blir så pulveraktig som mulig, ågså strør jeg d over vaniljeisen, åg blander pulveret godt inn me isen:)
Fruen i huset Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Åååhh, det hørtes DIGG ut! Jeg simpelthen elsker tyrkisk pepper )
"Frostpinnen" Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Et annet tips er kamferdrops og vaniljeis det er en helt utrolig god kombinasjon!! knus dropsene i morter og strø over.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2007 Thanx for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå