Gå til innhold

hvordan forholde meg til x svigers ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat det er jeg veldig usikker på no. Anner ikke hvor jeg har de lengre. Når jeg bodde sammen med x snakket jeg med de nesten daglig de bor ikke så langt unna. Nå har jeg ikke sett eller hørt fra de på nesten 3mnd.

Hvis /når jeg møtter de igjen hvordan skal jeg oppføre meg da ? helt vanlig ? som om ingenting har skjedd ?

 

Hvordan har dere opplevd dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med de å la de vite at de er fortsatt veldig velkommne i barna\barnet sitt liv. Kan hende de ikke vil blande seg inn, å føler seg litt hjelpesløse akkurat nå.

Så råder deg til å ta kontakt med de :)

Skrevet

De er sikkert like usikre som deg. Prat med de og hver hyggelig, så går det sikkert fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...