Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Bare et lite spørsmål sånn på tampen av kvelden................er det langt å gå fra deg til sjokoladebollestedet??? Og er det et hyggelig sted for to brødre som ikke har sett hverandre på en stund, å sitte og skravle om fotball og hint? Bare lurer sånn i tilfelle.........;-))
phantomet Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Det er en passe trille tur...ca 20 min Kafeen er grei nok...*smiler* Utover at det er de beste bollene jeg vet om, så er det ikke et spesielt intimt sted..men om man er på trilletur og har med vogn er det idelt, pga vognparkeringen utenfor. Herfra er det faktisk hyggeligere å gå til Bekkestua på kafe. Men da uten barnevogn...for da har man flere valg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Tenkte igrunn bare om det var et passende sted for sambo og svoger å campe mens jeg og lille prinsesse rosa har et hyggelig minitreff i nærheten;-))
phantomet Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Det går veldig fint an å campe der, men om jeg var dem ville jeg vurdert Bekkestua...*smiler* Der er det t.o.m. en fotballpub som serverer kaffe etc på dagtid.. Eller så er det Oslo...*ler* Og det går bane som er grei å ta tur retur...*hint-hint* Og om det dukket opp en mann ekstra så var vel ikke det verdens undergang? *skratter*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 Hehehehe........du er lur du phantomet - de er jo glad i fotball må vite!!! Og om det dukker opp en mann ekstra så går nok det helt strålende:-)) Da skal jeg lufte alle muligheter som finnes i distriktet;-)) Ikke at de har noe problem med å finne på noe selv, men kjekt å ha bilen i nærheten tenkte jeg;-)) Smarte smarte jentene;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå