Gå til innhold

Nå har jeg så lyst å føde.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal av å vente nå, er så vannvittig spent, flere som holder på å bli gal av å vente? Er 39+ 1 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAA, jeg blir gal av å vente.. er også 39+1 i forhold til ul termin, men jeg vet at riktig termin er 24 jan, hadde bare sex en gang den måneden det skjedde:-) Prøvd noen kjerringråd da??

Skrevet

Nei ikke enda, vurderer å gå å kjøpe meg rømmegrøt og bitter lemon i morgen, frister ikke akkuratt, men det skal visst være rie fremkallende. Har du prøvd noe?

Skrevet

Jepp, i dag har jeg gått tur, rullet brystvortene, hatt varme kluter på puppene, spist ananas og prøvd litt lakserolje, tror ikke det er riktig type, men... Skal kjøpe bringebærblad te i morgen og vaske + gå mer tur:-) hmmm... kommer til å slite meg ut før fødselen jeg.. kanskje ikke så lurt:-)

Skrevet

jeg er også LEI.

Er 3, snart 5 dager overtid.

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Skrevet

Lakserolje kan visst være veldig farlig man kan risikere å få styrtfødsel. Ananas er det også noe altså?? Mange som sier at fødselen ofte skjer når man slapper av siden det ofte skjer om natten, her i gården funker verken turgåing eller husarbeid iallefall for det gjør jeg mye=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...