-Em- Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 ....mødre 20-25 år og mødre 25-34 år? Hva med de under 20? Hva med oss over 34? Nybakt mamma har egne fora for unge mødre og eldre mødre - og det kan jeg mer forstå. Men mødre i alderen 20-34 er et vel ikke noe så særegent med at de trenger egne underfora..? Bare lurer, jeg!
blond Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Det er omtrent ikke aktivitet der, så hva er poenget? De under 20 har jo ungmor-forumet og de over 35 har vel modne foreldre-forumet på dinbaby, så da er det meste dekket, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå