Gå til innhold

Hvorfor er det egne underfora for...


Anbefalte innlegg

Skrevet

....mødre 20-25 år og mødre 25-34 år?

 

Hva med de under 20? Hva med oss over 34?

 

Nybakt mamma har egne fora for unge mødre og eldre mødre - og det kan jeg mer forstå.

 

Men mødre i alderen 20-34 er et vel ikke noe så særegent med at de trenger egne underfora..?

 

Bare lurer, jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er omtrent ikke aktivitet der, så hva er poenget? De under 20 har jo ungmor-forumet og de over 35 har vel modne foreldre-forumet på dinbaby, så da er det meste dekket, kanskje?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...