Gå til innhold

To tette, 16 mnd imellom..Hvilken vogn vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg venter barn nr 2 og det blir bare 16 mnd imellom barna. Jeg har termin 30.juli. Hvilken tvillingvogn/søskenvogn vil dere anbefale. Fra før av har jeg Emmajunga cerox, og jeg regner med eldstemann fortsatt blir å bruke den i barnehagen. I tillegg har vi en trille. Noen som har noen erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville valgt oth søskenvogn..

Skrevet

Hvis du er innstillt på å ha en vogn som er litt tung, kan du jo velge brio sin, eller emmaljunga eller teutonia sine tvillingvogner. Disse vognene har god komfort for barna.

Dersom du vil ha en vogn men litt mindre komfort for barna, men samtidig er lett og liten kan du jo velge Phil & Teds enkeltvogn med søskensete, det har vi valgt til våre som det er 20 mnd imellom.

Skrevet

JEG FÅR OGSÅ 16 MND MELLOM OG JEG KJØPTE PHIL AND TEDS MED SØSKENSETE.

RETT OG SLETT MED TANKE PÅ AT STORT SETT ER ELDSTE MANN I BARNEHAGE OG LITT KJIPT Å GÅ RUNDT Å TRILLE PÅ EN DOBBELVOGN I BYEN ETC MED ETT BARN I.

OG JEG HAR ALLEREDE SOVEVOGN TIL ELDSTE

LYKKE TIL

Skrevet

Hei, takk for gode tips. Noen som vet om man kan kjøpe Phil & Teds søskenvogn på internett?

Skrevet

Jeg ville tatt en titt på ABC Buggy, det er en forhandler som selger på finn.no til rimelige priser (var iallefall før). Easywalker sky duo virker veldig fin, Babytravel duo (ganske rimelig den også) eller TFK/OTH men de er jo i en annen prisklasse. Styr langt unna Carena og GT safari mfl, de er håpløse etter min mening. 16 mnd er ganske tett så den eldste trenger sikkert både god sitte og liggestilling en stund til. Velg utfra komfort for barna først og fremst er mitt råd!!!

Skrevet

Hos os blir det 2 år mellom barna, vi skal ha Phil&Teds med søskensete

Skrevet

jeg ville valgt one three hill sin søsken/tvillingvogn! den er mye lettere enn mange av de andre ca 13 kg og er komfortabel for begge barna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...