2barns mor Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Ja, da er dagen vår overstått og poden har fått seg et navn. Var en veldig fin dag. 6 dåpsbarn å kort preken i kirka! Det er en fordel når det er så mange unger der. Hadde leid lokale og serverte koldtbord, dessert, kaker og kaffe. Han fikk kjempemasse fine gaver: malt stol med navn og fødselsdato, VM-genser og sokker, tinnramme, "min første tann", gullarmbånd med navn, gullkors (smykke), bamsesparebøsse, traktorsparebøsse, slipsnål med Harley, bunadsølje til gutt og 4500.- i kontanter. Så nå er pengene i banken og vi strever med å få unna alle kakene. Har vært naboer på etterlag her idag, fikk masse blomster også, så det er bare trivelig å be folk på kake og kaffe etterpå. Håper dere andre som skal ha dåp, får en like fin dag som oss!
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Så kjekt!! Gratulerer med vel overstått dåp! Har forresten lagt ut bilete av bryllaupskaka vår på albumen min (det var du som ville sjå den ring-sjokoladekaka?) - berre å klikke på nicket mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå