Gå til innhold

Hvilken marke bleier bruker dere? Hvor kjøper dere dei?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd IDL bleier... Det gikk bra til å begynne med... En gan har jeg oppdaget at bleien var blå!!! Sjekket pakken, den inneholdet ca 50% blåe bleier... Etter på fikk snuppa masse røde prikker på rompa!!! Vi plagdes med utslettet ca. 1 uke... Jes synes at Abena sine bleier ( markedets eneste barnebleie som bærer det nordiske miljømerke) er bra! de selges på Smart Club og på nett www.abena.no Vi bruker Libero sine bleier også.

Skrevet

Vi bruker libero og kjøper de som regel på meny, for det er der jeg bruker å handle.

Skrevet

Bruker lidl sine bleier og er kjempe fornøyd her. Ingen utslett eller sår stump. Og lekker ikke i det hele tatt. Slet med det i begynnelsen. Lakk hele tiden. Men det var med pampers og libero sine.

Skrevet

Pampers Active Fit midi. 4 for prisen av 3 på ICA Maxi. Betaler da 165,- for 4 pakker.

Skrevet

lidel sine her også.. kjempe fornøyd med dem, dag og natt=)

Skrevet

Vi bruker bare lidl sine bleier, og er kjempefornøyd med de.. Aldri opplevd lekkasje eller utslett med disse, brukte Libero sine før og der var det stadig vekk lekkasjer..

Skrevet

Pampers på Rema! Active fit til storesøs, og New Baby til lillesøs :o)

brukt bare pampers siden vi har vært så fornøyde! Storesøs ble så sår med libero.

Skrevet

jeg kjøper pampers jumbo pakke på rema 1000.. koster 80 kr for 88 bleier..kjempe billig..og i tillegg så er bleiene kjempe grei og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...