Gå til innhold

Hvilken marke bleier bruker dere? Hvor kjøper dere dei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Libero , kjøper på COOP Mega

har medlemsrabatt 10 kr per pakke

Hørte at LIDL bleier er bra og billigere

Noen som bruker dei?

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper Pampers på den butikken jeg tilfeldigvis er innom..:) Skulle jeg kjøpt på lidl ville jeg blitt nødt til å kjøre driiiitlang, og tror det er ganske ålreit for gutten min å få samme type bleie hver gang:)

Skrevet

libero handler de på kiwi.

Skrevet

Libero på Kiwi :)

Skrevet

Libero på kiwi her også :)

Skrevet

Bruker lidlbleier om dagen og libero om natten. Libero holder hele natten igjennom, mens lidl bleiene er supre om dagen, da en tilater seg flere skift enn på natten:)

Skrevet

libero på coop... en veninne brukte lidl sine, hun likte de ikke ivertfall.... holdt ikke så godt på tiss osv...

Skrevet

libero på kiwi 4.pakken gratis! :)

Skrevet

Libero - Coop Obs (eller Rimi hvis jeg er lat.)

Skrevet

Har prøvd lidl sine:) 4-9kg, 52 el 56 stk (husker ikke) koster 30kr!!! Kjempebillig altså. MEN, de mangler sånn netting som pampers har, og sugematerialet er av litt dårligere kvalitet, så det kompenseres ved å bruke mer av det. Altså en mye tykkere bleie enn Pampers (har ingen andre å sammenligne med). Men passformen er bra, ikke stretch (som Pampers Active fit nr 3) men det er litt stretch i selve festet, så den strammer ikke vondt. Det er tissekanter som i alle bleier. Og tisseindikator; når bleien er full blir den blå. hihi...

En full lidl-bleie er myyyyyyyyye større enn en full pampersbleie, og den virker ikke like tørr. Men likevel er den veldig bra. Kan nok være lurt å vurdere et "ordentlig merke" på natten hvis barnet sover gjennom:)

Liker pampers bedre, men de koster jo mer også. Bruker litt begge deler.

Skrevet

kjøper jumbo pakken med pampers på rema1000. den koster 80 kr. det er to pakker med bleier i en slik pakke. og en pakke har flere bleier enn en vanlig "singel" pakke!! de er pakket i pappesker.hadde kjøpt på coop leeenge med bleierabatt da jeg oppdaget dette!!

Skrevet

Libero. Stort sett på Kiwi.

Skrevet

brukar både libero og lidl sine. Syns lidl-bleiene er veldi go, faktisk.

Skrevet

Jeg bruker også Libero, kjøper på Rema 1000.

Dagbarnet mitt bruker lidl bleier. Jeg har hørt at de er kjempe fornøyd med de bleiene.

Skrevet

eg bruker lidl bleiene. ingen sår rumpe eller noe. kjempe flott. kanskje LITT dårlig oppsugnungs evne. men ellers kjempe flott ;)

Skrevet

har hele tiden brukt libero kjøpt på kiwi, men nå tenkte eg at eg skulle prøve firstprice-bleiene. kjøpte en pakke idag. åpna den, og forventa vel egentlig å finne bleier som var noe lignende et truseinnlegg, men ble positivt overraska. de ser kjempefine ut. finere enn libero sine. kjenstår å se om de holder natten gjennom da :o)

Skrevet

Pampers. Kjøpes på REMA1000 selvsagt - der er det billigst! (jumbopakker).

Libero sine er klumpete og lekker mer enn Pampers (på jenta mi iallefall)

Lidl sine gir etter min erfaring bleieutslett - det samme har flere av mine venners barn erfart, så de styrer jeg lett unna.

Skrevet

Libero kjøpt på Obs! Stormarked (koster 39.90 for en pakke).

Det med utslett er forskjellig fra unge til unge mener jeg, dattera tålte ikke libero, så måtte kjøpe pampers. Søstra bruker Lidl sine og er fornøyd med dem.

Skrevet

Libero på kiwi.. Jeg liker ikke pampers nr 3 (aktive fit) Og da er Libero billigst og best:)

Skrevet

Vi kjøper Libero på Kiwi hver gang, Har prøvd pampers sine, men han fikk mye utslett og jeg syntes de kjentes platsik-akti ut.

Er storfornøyd med Libero :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...