Gå til innhold

Jenter!! Løp og Lei;-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne kommer ut på DVD førstkommende onsdag og dette er en MÅ SE film for jenter som oss;-))

 

Heartbreak Hotel er en film som fikk meg til å hyle av latter, felle noen stille tårer, riste på hodet og ikke minst ga meg en skikkelig lyst til å gå ut og DANSE!!!!

 

Med Helena Bergström i en film av Änglagård-regissør Colin Nutley. Et i utgangspunktet tilfeldig møte fører til varmt vennskap, litt løssluppenhet, mye dans og flerer barer... Den som skrev ordene "Til døden skiller dere ad" fra vielsesseremonien må ha hatt en spesiell form for humor. Kanskje skulle man heller ha sagt "Til du blir 40", "Til jeg blir 50", "Til barna flytter hjemmefra", "Til jeg møter en annen" eller "Til vi har vært gift lenge nok til å vite hvem vi egentlig er". I Heartbreak Hotel får vi møte to veldig forskjellige kvinner med en ting felles - de er begge alene igjen. Nå, over 40 og med voksne barn, må de komme seg videre i livet og på ny kaste seg ut i jakten på kjærligheten. I hovedrollene møter vi Helena Bergström og Maria Lundqvist som de to venninnene Elisabeth og Gudrun som begge erkjenner at fredagskveldene ikke lenger bare må fylles av TV og kryssord.

 

 

 

ANBEFALES ALLE MODNE JENTER som har vært ute en vinternatt før;-)))

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm - det er jo meg, det! Da skal jeg se om jeg kan greie å få leid meg den! c",)

Skrevet

Ååå det høres ut som en film for meg.

Mamma kommer på torsdag og da skal jeg jammen leie den til oss - kos:-)

Skrevet

Ja denne fikk jeg jo ikke sett da den gikk på kino, så nå bør jeg vel klare å få sett den ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...