Galskapens overhode Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 TR er 1 uke forsinket.. testen viser negativ, men det gjord den helt til jeg var i uke 7 med vesla mi. Knyter seg litt i magen. Jeg er da aldri forsinket. Forholdet er jo så ungt også.. 6 mnd. Vi snakket om å flytte sammen mot sommeren/høsten. Hva kommer HAN til å si?? Vet han ønsker seg barn etter hvert, men om 2-3 år snakket vi på.. Jenta mi blir jo 4 i år. Så det blir ikke sånn unormalt tett heller. Jeg er så veeeldig redd for å ende opp alene en gang til.. DA kutter jeg lederne i hvertfall. Da orker jeg ikke flere barn.. Får teste igjen på fredag. Skummelt, skummelt, skummelt.. Måtte bare få dette ut. Tør ikke snakke med noen av mine nærmeste enda. Akkurat nå har jeg mest lyst til å være...
Galskapens overhode Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2007 gik litt fort.. skulle stå sammenkrøllet under dyna og bare synes synd på meg selv
2 søte Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 det går nok bra, du har helt sikkert bare stressa litt over det og da blir den enda mer forsiket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå