Gå til innhold

SIDNER HER FOR Å FÅ FJERNA ANONYMKNAPPEN!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vert her inne så lenge å se så masse tull som blir skrevet. jeg syns vi skal fjærne anonym knappen! Ingen ting er flaut å si, å jeg tror vi vil få det bedre her inne uten den knappen. da slepper vi sånne useriøse tråder osv.. :D

*signerer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig jeg. Holder meg mest til klubbsiden nå.Den er kjempehyggelig. Alltid seriøse svar og spørsmål.

Skrevet

Signerer denne,er altfor mye useriøst her til tider :)

Skrevet

Jeg er uenig, og vil gjerne beholde anonymknappen. Det er flere her inne jeg kjenner irl, og jeg ønsker å kunne fortelle/spørre om ting her som jeg ikke vil at skal bli "offentlig" i vennekretsen/barselgruppen. Alternativet ville være 2-3 ulike nick som jeg kunne variere med, og det kan da ikke være bedre?

Og, jeg synes heller ikke en generelt kan si at de "anonyme" her inne er mindre seriøse enn de som alltid benytter nick. Hvis en synes at en tråd er useriøs, er det bare å ikke klikke seg inn - og ihvertfall ikke svare.

Skrevet

Hva har skjedd ?

Signerer for å fjerne anonymknappen. Men vil ikke folk bare skifte nick i stedet da ?

Skrevet

jo men jeg tror det blir mindre tullete innlegg når den blir fjærna.. det er ikke bare bare å skifte nick, da må man bort med hele profilen og bildene osv

Skrevet

Synes det er litt moro med disse anonyme - og enda mer moro å se hvor mange som faktisk lar seg provosere at de tullete innleggene de kommer med ;)

Skrevet

jeg syntes faktisk at det er kjekt å kunne bruke denne knappen når en er usiker og flau og trenger råd. jeg er for denne knappen bryr meg ikke om disse useriøse annonyme . men dem tåler jeg.

Skrevet

Det går jo an å være registrert flere ganger? Dessuten, for oss som ikke har lagret opplysninger i profilen, er jo ikke det noen problem.

Vel, det er ikke så viktig for meg, men det begrenser bruken min om muligheten til å være anonym forsvinner, for jeg synes det ville bli litt pes å skulle logge ut og inn med de ulike nickene. Det er det bare de virkelig useriøse som gidder...

Skrevet

Jeg syns det er helt greit å ha anonymknappen, jeg... Er noen spørsmål som kan være litt flaue, eller noen innlegg... Og hvis det er noen som vet hvem du er her inne, så blir det jo ekstra flaut for personen å spørre om det... Jeg syns faktisk vi kunne fått en anonymknapp på skravlesiden og jeg....

Skrevet

Jeg syns anonym-knappen burde beholdes, særlig siden den er fjernet på skravle.. Det er vel bare å rapportere til moderator hvis det skulle ta helt av..?

Skrevet

Synes også at anonymknappen kan få bli.. Men om den blir misbrukt, er jeg enig om at den skal fjernes!!

Skrevet

helt enig! jeg vil heller ikke ha vekk anonymknappen...

Skrevet

Henger meg på jeg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...