Jente89 ♥ Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Nå har jeg vert her inne så lenge å se så masse tull som blir skrevet. jeg syns vi skal fjærne anonym knappen! Ingen ting er flaut å si, å jeg tror vi vil få det bedre her inne uten den knappen. da slepper vi sånne useriøse tråder osv.. *signerer*
Benni-min Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Enig jeg. Holder meg mest til klubbsiden nå.Den er kjempehyggelig. Alltid seriøse svar og spørsmål.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Signerer denne,er altfor mye useriøst her til tider
Nye sprell Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jeg er uenig, og vil gjerne beholde anonymknappen. Det er flere her inne jeg kjenner irl, og jeg ønsker å kunne fortelle/spørre om ting her som jeg ikke vil at skal bli "offentlig" i vennekretsen/barselgruppen. Alternativet ville være 2-3 ulike nick som jeg kunne variere med, og det kan da ikke være bedre? Og, jeg synes heller ikke en generelt kan si at de "anonyme" her inne er mindre seriøse enn de som alltid benytter nick. Hvis en synes at en tråd er useriøs, er det bare å ikke klikke seg inn - og ihvertfall ikke svare.
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Hva har skjedd ? Signerer for å fjerne anonymknappen. Men vil ikke folk bare skifte nick i stedet da ?
Jente89 ♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2007 jo men jeg tror det blir mindre tullete innlegg når den blir fjærna.. det er ikke bare bare å skifte nick, da må man bort med hele profilen og bildene osv
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 Synes det er litt moro med disse anonyme - og enda mer moro å se hvor mange som faktisk lar seg provosere at de tullete innleggene de kommer med
♥sjiga♥ Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 jeg syntes faktisk at det er kjekt å kunne bruke denne knappen når en er usiker og flau og trenger råd. jeg er for denne knappen bryr meg ikke om disse useriøse annonyme . men dem tåler jeg.
Nye sprell Skrevet 22. januar 2007 #11 Skrevet 22. januar 2007 Det går jo an å være registrert flere ganger? Dessuten, for oss som ikke har lagret opplysninger i profilen, er jo ikke det noen problem. Vel, det er ikke så viktig for meg, men det begrenser bruken min om muligheten til å være anonym forsvinner, for jeg synes det ville bli litt pes å skulle logge ut og inn med de ulike nickene. Det er det bare de virkelig useriøse som gidder...
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 22. januar 2007 #12 Skrevet 22. januar 2007 Jeg syns det er helt greit å ha anonymknappen, jeg... Er noen spørsmål som kan være litt flaue, eller noen innlegg... Og hvis det er noen som vet hvem du er her inne, så blir det jo ekstra flaut for personen å spørre om det... Jeg syns faktisk vi kunne fått en anonymknapp på skravlesiden og jeg....
Luni og go'gutten =) Skrevet 22. januar 2007 #13 Skrevet 22. januar 2007 Jeg syns anonym-knappen burde beholdes, særlig siden den er fjernet på skravle.. Det er vel bare å rapportere til moderator hvis det skulle ta helt av..?
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 22. januar 2007 #15 Skrevet 22. januar 2007 Synes også at anonymknappen kan få bli.. Men om den blir misbrukt, er jeg enig om at den skal fjernes!!
Sjokoholikern Skrevet 22. januar 2007 #16 Skrevet 22. januar 2007 helt enig! jeg vil heller ikke ha vekk anonymknappen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå