Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man får hver mnd eller kun en gang ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hver mnd i tre år. man kan søke om to år til hvis man er student.

Skrevet

Når man søker om 2år ekstra kan en ikke søke 2år ekstra etter det om en fortsatt er i utdanning???

Skrevet

Den beskjed jeg fikk på NAV var at det var max 5 år med os, selv om man er student lengre. og det er ikke sikkert at alle får søknaden invilget for de to ekstra årene heller.. så jeg må bare krysse fingrene for at jeg får det ihvertfall..

Skrevet

men de 2 siste årene, gjelder de for en som studerer, men som alt har en utdannelse, eller bare forbeholdt de uten utd som utanings stølnadene er?

håper noen kan svare meg! :)

Skrevet

Den er forbeholdt oss uten utdannelse fra før.

Du kan søke, og begrunne søknaden godt for at du skal få innvilget denne stønaden.

 

Lite sannsynlig at du får da, men er jo lov å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...