Gå til innhold

Når tar du av gifteringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et teit spm, men jeg vet mannen har tatt den av i ny og ne, nå skal vi separeres, så går det jo 1 år før vi kan søke om skilsmisse. Når tar dere av dere ringen? har du den på til skilsmissen er endelig eller fyker den av når meklingsattest foreligger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt den av når man er enige om at det var slutt

Skrevet

Jeg vil si at ringen er symbolet på forholdet deres, og når dere har blitt enige om å gå hver til sitt, så ville jeg tatt av ringen

Skrevet

Nå har ikke jeg vært gift, men venninda mi skilte seg ifjor.

Ringen gikk av den dagen de bestemte at det var slutt.

Som en over her skriver, så er den jo symbolet på kjærligheten/forholdet deres...

venninda mi er nå formellt skilt, og ringene er i smykkeskrinet til dattern. Planen er å smelte om til noe fint til henne av dem =)

Skrevet

Ringen forsvant ut døra etter eksen i det han forsvant ut av livet vårt. Kunne ikke falt meg inn å bære kjærlighetserklæring (som jeg så ringen som) fra en som nettopp hadde sagt han hatet meg.

Skrevet

Takk for svar, jeg spurte hva mannen syntes, og han ville ta den av, så mye betød jeg og ekteskapet for ham. Han tar så lett på det, jeg vil spy...har så lyst han skal få seg en på tryne at det er helt sinnsykt. Kommer ALDRI til å ta ham tilbake eller noe, skal han drite på draget får han gjøre det skikkelig. Jeg kommer også med tiden til å smelte dem om til noe annet til ungen våres. Jeg er bare så skuffa, men en av to parter må selvfølgelig bli det.

Skrevet

exen min gikk ofte uten mens vi var sammen, tilslutt tok jeg også min av. Nå aner jeg ikke engang hvor den er. Vi er ikke separert enda, men har ikke bodd sammen på ca 6 mnd. Venter på papirene.

Tror ikke jeg kommer til å den smelte den om, om den dukker opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...