Klippskare Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 NÅ altså, jeg er så sinnsylt lei av folk i denna byen, Ok, det er kanskje ikke det vanligste og bli gravid så ung i denne byen, men nå skal det plutselig bli mote...=O Ok, det er 3 år sia sist noen ble gravid her i 16-17års alderen. Og ja, så ble jeg gravid nå.. 17 år. Og nå skal liksom alle bli gravid. Og mange som liksom er gravid, men dagen etterpå så har dem mistet=S om og om igjenn.. er så irriterende at dem skal lyge om noe sånt, er så forferdelig og det er ikke noe man skal tulle med synes jeg!!!! her er noen av kommentarene: "Jeg datt ned trappen" "Jeg satt meg i badekarret med ISKALDT vann og satt der en time til jeg mistet" "Jeg bad typen min slå meg så hardt han kunne i magen" OMG, hva er dette for noe=O!! er helt sykt.. Hvorfor skal det bli mote og bli gravid? også er det noen som sier, nei jeg var og tokk abort for 4 gang? eeeh... jaha? Noen har blitt gravid nå da og skal ha ungen, men guuud for en mote det har blitt, er helt sykt... Og få barn er en ALVORLIG sak!! hvorfor skjønner ikke folk det..! Og å miste en unge er heller ikke tull, samme med og ta abort.. er ikke noe man får gjort 4 ganger iløpet av et år når man er under 18 er det vel? og det er noen "veninner" av meg nå som fær på alt og alle uten prevansjon og prøver og bli gravid...! Takk gud for at jeg ikke er en av dem..! Åh, frustrert.... Hva skal man si svare sånne personer? Man VET jo at dem lyver.. for dem aner jo ikke hva dem snakker om... de har mistet, men viste ikke at dem var gravid...=/ skjønner ikke, kanksje bare vanlig mens sier jeg, da sier dem nei, for vi hadde sex 1 dag før mensen skulle komme og jeg var 1 dag for sein med mensen etter det.. og da har dem gått rundt og sakt at dem har vert gravid i over 1 mnd..!! *ÅÅÅH* må bare få det ut...
Klippskare Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2007 Takk til dere som gidder og lese
Jente89 ♥ Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Her er det ikke mote å være gravid (tror ikke det vertfall) Men la dem bare klage å syte å skryte over at dem er gravid/har mistet ! bare overse dem som "er gravide" å heller gled deg over dem som faktisk er det!
Klippskare Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 Jeg klarer bare ikke og overse det.. er så sinnsykt irriterende!!! Men tenk da, bli gravid for motens skyld.. Når ungen kommer blir dem og skjønne alvoret
Iben guttemamma <3 Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har svart deg inne på skravle.. Skjønner du blir frustert, jeg reagerer akkorat likens. Det er jo helt sykt... Rett og slett. Blir så lei meg med tanke på dem som faktisk klarer å bli gravide men som tar abort gang på gang-- Det er sykt!! Rett og slett.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Skjønner.. hehe, selv har jeg en venninne, som liksom var 1 mnd på vei... men nå i frorrige uka mista hun.. gang hun forteller det der! veit jo at hun lyver... blir såå irritert asså...
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 hehe, jeg skjønner akkurat åssen du har d! jeg ble gravid som 16åring(okt 05) og før meg var det kun bestevenninna mi som hadde fått unge.. etter at d ble kjent at jeg var gravid ble plutselig alt og ALLE gravide! omg!! hva skjer med verden a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå