Alvilde<3 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Vi ble sammen 31.mai - 01. Da hadde det vært koselig å gifte seg den datoen i 2008. Vi satte egentlig 02.08.08 til datoen vår. Men jeg har ikke noe særlig forhold til den datoen, men har sånn egentlig mest lysst å gifte meg på sensommeren (oftere fint vær, brunere ; ) + at vi prøver å bli gravide igjen. Mistet nå i januar, og det kan jo hende jeg ikke blir gravid med det første. Og da har jeg kansje en baby.. Forhåpentligvis er den iallefall et halvt år da. Jeg trenger litt for og i mot argumenter av dere : )
SeptMam Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Vi tenke å gifte i år 2008 og .Vi skule genlig Gifte oss i år men så døda hun 5 dager eter fødsel i fjord August vår 1 baby.Så vi tenkte å gifte oss August og fekk råd av sviger søtra mi August var det finaste Måned og minne .... Hva synns dere? Jeg kondolere masse til dere.. Ja tenk på posetive tanker fram over til bryluppen masse å planlegger..spareosv ikke sant heheheh?
MrsLene Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Hei. Vi stod også mellom mai og august. Valgte august for da er vi litt mer sjanse for pent og varmt vær. Også har vi gode forhold til denne måneden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå